söndag 14 februari 2010

Min dag i bilder.

Visst är det trevligt med en speciell dag då vi anstränger oss lite extra för dom som betyder mest. Det skickas hjärtan, kärlek, pussar, kramar åt alla håll och kanter. Visst kan jag känna att det inte ska vara nödvändigt med en speciell dag, samtidigt som vi behöver påminnas då och då. Framför allt blir jag varm i hjärtat. I Finland önskar man Hyvää ystävänpivää= God vändag.  Gillar det för då behöver inte fokus vara på vem som är singel eller inte. Jag ska verkligen bli bättre på att visa hur mycket viktiga personer betyder för mig. Varje dag!!!
Åter tillbaka till min dag.

 
Vi blev väckta av farbror polisen, tydligen hade det gått vilt till under natten. Inte hemma hos oss där vi sov som små lamm, men längre ner hade det varit drama.

 
Sen unnade vi oss lite frukost, very romantic, drive-through och allt.

  

Vi åkte ut på en liten utflykt, målet var potentiella bröllopslokaler. Vi irrade runt lite, men hittade till slut. Så nu får vi ringa och boka tid för en lite mer privat visning.


När vi ändå var i hoodsen, passade vi på att ta en fika på Taxinge Slott. Det blev blåbärs gott och mandel, choklad, smörkrämstårta. Mums!


Sen åkte vi till Herr och Fru Lohse på söder och beställde förlovningsringarna. Tror att det blev bra nu. Det är en djungel där ute.


Sen fick Filuren lattja med sin boll i hundparken.

 

A hade bokat bord på Buco Nero. Vi har gillat Caffe Nero och hängt där sen start så självklart ville vi testa nya stället. Gotteligott!


Det har varit en fin dag.



1 kommentar: