fredag 22 oktober 2010

Fira

Det här var utsikten 08.00 på jobbet. Som tur var så vände det och
nu skiner solen. Jag har precis lagt mig till rätta i soffan för att
power-nappa lite. Ikväll ska min älskling och jag fira att vi sålt
lägenheten. Det blir middag på Pontus om några timmar och behöver
vila ögonlocken en liten stund för att inte somna till förrätten.
Är så glad över att vi äntligen blivit av med lgh, att det skulle
vara så svårt, tidskrävande och utmattande. Nu kan man pusta ut och
leva normalt. Ikväll ska vi hämta upp lite nödvändiga saker från
förrådet där dom legat välgömda i veckor. Tvättkorg, varma jackor
och piratens alla saker är ju inga onödiga saker precis. Men när man
ska visa upp all yta vi har så ska det skalas av och poleras och
döljas. Nu ska sakerna fram för alla papper är påskrivna och vi kan
pusta ut.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar