fredag 18 mars 2011

Aj-fån

Känner mig alldeles isolerad. Min kära kamrat har fått fnatt och vi kommer inte överens. Tydligen ska jag inte snicksnacka i telefon utan hålla på med annat. Den stängs av stup i kvarten och gör egna inställningar titt som tätt. På telenor butiken sa dom att det kan vara så med nya telefoner??? Jag skulle blåsa om mobben och starta den igen så skulle det nog lösa sig. Nu är det gjort och mobilen är inte ett dugg bättre. Nu måste jag lämna in den och det kunde tydligen ta måååånga veckor enligt killen i butiken. Jag har ingen hemtelefon eller dator. Mobilen används till allt. Har kalender, flera tusen bilder och mycket annat som jag inte kan vara utan. Istället skulle jag få ha en gammelmobbe under tiden, suck! Helt plötsligt blev föräldraledigheten svårare, hur klarade man sig förr? Nu är jag några dagar hos mina föräldrar och som pricken över i:t har deras hemtelefon och internet lagt av!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar